הגשת בקשה להנחה בחוגי המינהל הקהילתי

יש למלא את הטופס במלואו. טופס עם פרטים חסרים ו/או מסמכים חסרים לא ייבדק 
הוועדה תשקול הנחה לפי טבלת ההנחות המופיעה בסוף הטופס. הוועדה רשאית לבקש מסמכים נוספים מעבר לרשימה המופיעה.
בכל טופס בקשה יש לצרף צילום תעודת זהות כולל הספח, מצב משפחתי ופרטי הילדים (חובה).
הטופס מחולק ל 3 חלקים: א. פרטים אישיים, ב. סיבת הבקשה ומסמכים התומכים בבקשה,  ג. אישור וחתימת המבקש.
יש לצרף לטופס הבקשה מסמכים המאמתים את כלל הכנסות – לצרף בהתאם את המסמכים הבאים :
1.    שכירים - שלושה תלושי משכורת אחרונים של שני ההורים ו- 3 חודשי עו"ש שלהם.
2.    עצמאיים - דו"ח שומה אחרון ממס הכנסה.
3.    מסמכים מביטוח לאומי המעידים על קבלת/אי קבלת קצבאות (לא כולל קצבת ילדים) או רישום בביטוח לאומי כ"לא עובד".
4.    אישור על גובה מזונות או פס"ד מבית משפט (אם רלוונטי).
5.    קצבת נכות (אם יש).
**בעלי אישור רווחה- אנא הגישו את הבקשה באמצעות טופס "בקשת הנחה- בעלי אישור רווחה"
במהלך השנה מתקיימות שתי ועדות – הראשונה בנובמבר, בה ניתן יהיה לקבל הנחה ממועד הרישום לפעילות, השניה בחודש פברואר ובה ניתן לקבל הנחה עבור יתרת חודשי הפעילות.
הגשת הבקשה עבור (חובה) שדה חובה
 
Browser not supported

הגשת טפסים לועדה ראשונה עד לתאריך 15.11.24. הגשת טפסים לוועדה השניה עד לתאריך 15.2.25

טבלת ההנחות:
סוג הנחה
גובה ההנחה
מסמכים נדרשים
רווחה - רמה א'-ג'
60%
1.  צילום ת.ז כולל ספח ילדים                             2.  אישור מהרווחה תקף
רווחה - רמה ד'+ ו'
25%
1.  צילום ת.ז כולל ספח ילדים                              
  2. אישור מהרווחה תקף
בקשת הנחה
עד 15%
לפי הרשימה המופיעה בטופס למעלה (סעיפים 1-5) ולפי החלטת ועדת הנחות
*חוג 3 ומעלה לכל בית אב (קיים בתקנון)
5%
לא יגבו דמי תפעול נוספים ותינתן הנחה שנתית בסך 5% על מחיר החוג הנמוך.
אין צורך למלא טופס בקשה